Uvjeti poslovanja i politika zaštite osobnih podataka

Ukoliko koristite ovu web stranicu, Vi: (A) potvrdjujete da ste pročitali i razumijeli ove uvjete; (B) izjavljujete da ste punoljetni i u mogućnosti sklopiti zakonski obvezujući ugovor, i (C) da prihvaćate ove uvjete i slažete se da Vas oni zakonski obvezuju. Ukoliko ne možete ili ne želite prihvatiti ove uvjete, molimo, nemojte koristiti ovu web stranicu.

Molimo da ove uvjete pročitate prije potvrde rezervacije. Prilikom izvršene rezervacije gost potvrđuje da je upoznat s ovim Općim uvjetima pružanja usluge smještaja, te da ih u cijelosti prihvaća. Na taj način sve što je navedeno u ovim Općim uvjetima postaje pravna obveza kako za gosta, tako i za agenciju.

 

1. Ponuda

Agencija pruža usluge smještaja u skladu s Općim uvjetima, te opis i termine sukladno potvrđenoj rezervaciji, a informacije su objavljene na web stranici www.val-tours.hr.

Val Tours turistička agencija, Trg hrvatskih velikana 01, 23 210 Biograd na moru (u daljnjem tekstu agencija) se bavi posredovanjem i vršenjem rezervacija u ime vlasnika i za njegov računsukladno informacijama objavljenim na internetu i važećim na dan potvrde rezervacije, te prema opisu i terminu sukladno potvrđenoj rezervaciji ugovaratelja putovanja (u daljnjem tekstu: gost)  osim u slučaju više sile kao npr. bolest ili smrt pružatelja usluge ili njegove najuže obitelji, izvanredne okolnosti koje se ne mogu predvidjeti niti otkloniti (elementarne nepogode kao potresi, poplave, sanitarni poremećaji, požari, suše, ratovi, štrajk, terorističke akcije i ograničenja izdana od strane države tipa mobilizacija, zabrana izlaska iz zemlje). Agencija se ne može smatrati odgovornom ako se gost ne raspita za detalje koji su mu važni, a koji nisu navedeni u opisu ili za sve detalje koji mu nisu jasni ili za koje smatra da u opisu nisu jasno objašnjeni.

 2. Rezervacije i plaćanje

Upiti za rezervaciju smještaja se šalju elektroničkim putem ispunjavajući formular na web site-u, pismeno faxom ili osobno u uredu agencije. Nakon prijema upita agencija će provjeriti raspoloživost tražene usluge i potvrditi gostu traženu uslugu odnosno ponuditi zamjenske mogućnosti. Ukoliko gostu odgovara ponuda, potrebno je da agenciji pošalje završnu potvrdu. Prilikom rezervacije gost je dužan dati sve podatke koje zahtijeva postupak rezervacije. Prilikom izvršene rezervacije gost potvrđuje da je upoznat s ovim Općim uvjetima pružanja usluge smještaja, te da ih u cijelosti prihvaća. Na taj način sve što je navedeno u ovim Općim uvjetima postaje pravna obveza kako za gosta, tako i za agenciju. Nakon što primi potvrdu rezervacije od Gosta, agencija šalje Gostu predračun za plaćanje akontacije sa svim neophodnim podacima za izvršenje plaćanja na bankovni račun agencije. Nakon što uplata pristigne na račun agencije, agencija šalje Gostu potvrdu o istom. Za rezervaciju smještaja potrebno je uplatiti akontaciju u visini 50% cijene, a ostatak iznosa uplaćuje se najkasnije 30 dana prije početka korištenja usluge smještaja, ukoliko nije drugačije dogovoreno. Gost može ukoliko to želi, cjelokupni iznos uplatiti i odmah po primitku predračuna. Od ovog pravila agencija može odstupiti u slučaju "last minute" rezervacije.

  Plaćanje se može vršiti na više načina:

  • uplata gotovinom u uredu agencije Val Tours, Trg hrvatskih velikana 01, 23 210 Biograd na moru
  • uplata na žiro račun agencije
  • uplata putem bankovne doznake na devizni račun agencije  

Ovaj način plaćanja odnosi se isključivo na inozemne klijente. Bankovnim transferom potrebno je prebaciti vrijednost rezervacije na devizni račun. Troškove banke pošiljatelja i banke primatelja snosi gost u cjelosti. 

Svi neophodni podaci za uplate na bankovne račune agencije se dostavljaju gostu na predračunu za akontaciju.

  • Kreditnom karticom online : Visa, MasterCard®, Maestro® https://www.visaeurope.com  www.mastercard.com  www.maestrocard.com      

Ukoliko se gost odluči za on-line uplatu kreditnom karticom, agencija će mu dostaviti adresu web stranice na kojoj će gost moći izvršiti online plaćanje preko sigurnosnih stranica ( SSL zaštita ).

Sigurnost plaćanja kreditnim karticama

Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana uporabom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa.
Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i WebPay servisa, te obratno.
WebPay servis i financijske ustanove razmjenjuju podatke uporabom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa.
Monri Payment Gateway je certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i MasterCard pravilima.
Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.

monri.com

Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka

Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.
Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

 

Izjava o konverziji valuta

Sva plaćanja biti će izvršena u hrvatskim kunama. Iznos za koji će biti terećena vaša kreditna kartica se dobiva kroz konverziju cijene iz eura u hrvatske kune prema važećoj tečajnoj listi Hrvatske Narodne banke. Prilikom naplate vašom kreditnom karticom isti se iznos pretvara u vašu lokalnu valutu prema važećoj tečajnoj listi udruženja kartičara. Kao rezultat pretvaranja cijene, postoji mogućnost male razlike iznosa u odnosu na originalnu cijenu istaknutu na našoj internetskoj stranici.

3. Cijena smještajne jedinice

Cijena usluge smještaja uključuje osnovnu uslugu kako je opisano u cjeniku uz smještajnu jedinicu iz rezervacije. Posebne ili dodatne usluge su one usluge koje nisu uključene u osnovnu cijenu smještaja (u opisu smještaja ili Cjeniku naznačeno izrijekom „po dogovoru“ ili dodatne usluge koje su ostvarive uz prethodnu najavu ali i doplatu) pa ih stoga putnik plaća sa iznosom rezervacije ili na licu mjesta kako je navedeno u našoj ponudi. Dodatne i posebne usluge se trebaju zatražiti ili najaviti prilikom rezervacije smještaja.
Kod privatnog smještaja u cijenu je u pravilu uračunata potrošnja električne energije, vode i plina. Isto tako je u cijenu uračunata i posteljina, završno čišćenje te dodatne usluge koje su kao takve navedene u pojedinima opisima objekta. Putnik je dužan apartman ili kuću za odmor očistiti prije odlaska, neovisno o završnom čišćenju od strane pružatelja usluge smještaja. Završno čišćenje obuhvaća pranje i slaganje posuđa, uklanjanje smeća i metenje svih prostorija tako da se objekt pružitelju usluge vrati uredan. U pravilu isto tako trebate ponijeti toaletni papir (osim u hotelima).
 Ukoliko u rezerviranu smještajnu jedinicu dođe više osoba nego što je naznačeno prije konačne potvrde rezervacije, pružatelj usluga ima pravo uskratiti smještaj nenajavljenim gostima ili prihvatiti sve goste uz nadoplatu nenajavljenih gostiju na licu mjesta.
Sve navedene cijene se odnose na boravak duži od tri noćenja. Ako se boravi kraće od četiri noćenja cijena se uvećava za 30%.

4. Kategorizacija i opis usluga

Ponuđene smještajne jedinice opisane su prema službenoj kategorizaciji nadležne institucije, te na temelju uvida u stvarno stanje smještaja prilikom objave. Standardi smještaja, prehrane, usluga i ostalog kod pojedinih mjesta i zemalja su različiti i nisu usporedivi. Agenciju obavezuju samo informacije objavljene na internet stranicama www.val-tours.hr i www.val-tours.com .

Svaki gost treba biti primljen u čistu i urednu smještajnu jedinicu, te će svakog gosta dočekati čiste plahte. Za goste koji ostaju duže od jedne sedmice će biti dostupne dodatne plahte za korištenje.

Gosti u smještajnu jedinicu dolaze poslije 14:00 sati, a na dan odlaska smještajnu jedinicu napuštaju prije 10:00 sati. Predaja ključa smještajnih jedinica se obavlja u samom objektu od strane vlasnika ili predstavnika agencije, ili u agenciji.

5. Pravo agencije na promjene i otkaz

Agencija zadržava pravo promjene rezervacije ako nastupe izvanredne okolnosti koje se ne mogu predvidjeti, izbjeći ili otkloniti (vidi točku 1.). Agencija također zadržava pravo promjene i/ili otkaza rezervacije u slučaju da se ustanovi da broj osoba koje namjeravaju koristiti smještaj, uključujući i djecu, nadilazi kapacitet smještaja u pitanju. Rezervirani smještaj može se zamijeniti samo uz prethodnu obavijest gostu i to smještajem iste ili više kategorije i po cijeni smještaja po kojoj je gost potvrdio rezervaciju. Ako je zamjenski smještaj moguć samo u objektu više kategorije i po cijeni većoj za 15% od cijene uplaćene rezervacije, agencija zadržava pravo naplate razlike u cijeni uz konzultaciju gosta.
U slučaju nemogućnosti zamjene uplaćenog smještaja, agencija zadržava pravo otkaza rezervacije uz prethodnu obavijest gostu najmanje 7 dana prije početka korištenja usluge, te jamči povrat cjelokupnog uplaćenog iznosa. Ukoliko nije moguća adekvatna zamjena na dan početka korištenja usluge, agencija će se truditi gostu pružiti informaciju o mogućem smještaju koji nije u ponudi ove agencije i svakako vratiti gostu kompletan uplaćeni iznos za rezervaciju.

6. Pravo gosta na promjene i otkaz

U slučaju da gost želi promijeniti ili otkazati rezervaciju učinjenu prema njegovom zahtjevu, mora to učiniti pismeno (e-mailom, poštom ili faxom). Pod promjenom se smatra promjena broja osoba ili datuma početka i/ili završetka korištenja usluge najkasnije 30 dana prije početka korištenja usluge. Prva promjena rezervacije, ukoliko je moguća bez dodatnih troškova, bit će napravljena besplatno. Za svaku sljedeću promjenu rezervacije naplatit će se troškovi promjene u iznosu od EUR 15 po promjeni. U slučaju da promjena rezervacije nije moguća, te ako gost zbog toga odustane od potvrđene rezervacije, primjenjuju se dolje navedeni uvjeti otkaza rezervacije. Promjena smještajne jedinice i svaka promjena unutar 30 dana prije početka rezervacije te tijekom korištenja rezervacije smatra se otkazom rezervacije.
U slučaju primitka obavijesti o otkazu primjenjuju pravila za obračun otkaznih troškova (uplaćena akontacija je nepovratna, bez obzira na datum otkaza) i to na slijedeći način:

  • za otkaz do 29 dana prije početka korištenja usluge smještaja agencija u ime vlasnika naplaćuje 50% od ukupne cijene aranžmana (uplaćena akontacija se ne vraća).
  • za otkaz od 28 do 15 dana prije početka korištenja smještaja usluge agencija u ime vlasnika naplaćuje 60% ukupne cijene aranžmana.
  • za otkaz od 14 do 8 dana prije početka korištenja smještaja usluge agencija u ime vlasnika naplaćuje 80% ukupne cijene aranžmana.
  • za otkaz do 7 do 0 dana prije početka korištenja smještaja usluge agencija u ime vlasnika naplaćuje 100% ukupne cijene zakupljenog smještaja.

Ukoliko gost u rezerviranu smještajnu jedinicu ne dođe do ponoći na dan početka usluge, a nije se javio agenciji, rezervacija se smatra otkazanom, pa se troškovi otkaza obračunavaju prema gore navedenom.

7. Obveze agencije i vlasnika

Dužnost agencije je brinuti se o provedbi usluga, a također i o izboru usluga vlasnika, brinuti o pravima i interesima gosta sukladno dobrim običajima u turizmu. Vlasnik je dužan osigurati da se gostu pruže sve zakupljene usluge, te stoga odgovara putniku zbog možebitnog neizvršenja zakupljenih usluga ili dijela usluga. Agencija i vlasnik isključuju svaku odgovornost u slučaju promjena i neizvršenja usluga prouzročenih višom silom.

8. Obveze gosta

Gost je dužan:

  • posjedovati valjane putne isprave,
  • poštivati carinske i devizne propise države u kojoj je odredište
  • putnik je dužan pridržavati se deviznih i carinskih propisa, provjeriti je li mu za ulazak u državu u kojoj je odredište ili susjedne zemlje potrebna viza. U slučaju nemogućnosti nastavka putovanja radi kršenja propisa od strane putnika, sve nastale troškove snosi sam putnik.
  • pridržavati se kućnog reda u smještajnim objektima, te surađivati s pružateljima usluga u dobroj namjeri
  • prilikom dolaska na odredište, zaposleniku agencije predati svoja osobna dokumenta te osobna dokumenta svih svojih suputnika, u svrhu prijave gosta, te izvršiti plaćanje ostatka računa, ukoliko takav ostatak postoji
  • pri rezervaciji programa koji imaju određene zahtjeve vezano za zdravstveno stanje učesnika, ispravno i potpuno informirati agenciju o istim, te osigurati i predočiti tražene potvrde. Agencija zadržava pravo otkaza rezervacije u bilo kojem trenutku, ukoliko se utvrdi da je gost zadržao za sebe informacije ove vrste koje mogu prouzročiti štetu gostu, agenciji, ili davatelju usluge, u kojem slučaju će cijena aranžmana u cjelosti biti naplaćena od gosta a također i svi troškovi nastali iz ove situacije.
  • informirati agenciju ukoliko u grupi ima osoba sa zdravstvenim stanjem radi kojeg smjestaj treba ispunjavati nekakve uvjete, odnosno konzultirati se s agencijom oko preporučljivosti odabranog smještaja u tim uvjetima, osim ako je za smještaj u pitanju u opisu izričito navedeno da zadovoljava potrebne uvjete (prilagođen osobama s posebnim potrebama).  
  • ukoliko putnik namjerava dolaziti sa svojim kućnim ljubimcem, dužan ga je prijaviti agenciji prilikom postavljanja upita čak i ako je prema opisu objekta dozvoljen. Potrebno je najaviti vrstu i veličinu ljubimca te ako su kućni ljubimci dozvoljeni, to ne znači da se smiju slobodno kretati, uvijek i posvuda.
  • očno i potpuno informirati agenciju o broju osoba koje namjeravaju koristiti rezervirani smještaj, uključujući i djecu. U slučaju da se prilikom dolaska gosta ustanovi da informacije dobivene od gosta u tijeku procesa rezerviranja nisu bile točne, agencija zadržava pravo otkaza rezervacije na licu mjesta, a gostu se odriče pravo naknade štete i/ili reklamacije. Mogućnost boravka s većim brojem osoba isključivo ovisi o dobroj volji vlasnika objekta a nije isključena nadoplata za dodatne osobe. Ne postoji pravilo prema kojem malodobna djeca mogu besplatno i bez najave boraviti u smještaju.

U slučajevima nepoštivanja ovih obaveza, putnik sam snosi troškove i odgovara za učinjenu štetu, te se gostu odriče pravo naknade štete i/ili reklamacije. Potvrdom rezervacije putnik se obvezuje da će, ukoliko uzrokuje bilo kakvo oštećenje, pružatelju usluga na licu mjesta platiti svu uzrokovanu štetu.

9. Prtljaga

Agencija ne odgovara za prtljagu koja je uništena, izgubljena, oštećena ili ukradena u smještajnoj jedinici.

10. Putno osiguranje

Naše cijene ne uključuju putno osiguranje od rizika na putovanju. 

11. Rješavanje prigovora

Ako su plaćene usluge iz ponude nekvalitetno izvršene, ili nisu uopće izvršene, gost može zahtijevati razmjernu odštetu tako da priloži pismeni prigovor. Svaki gost - nosilac potvrđene rezervacije, prigovor podnosi zasebno.
Postupak u svezi s prigovorom:

  • Ukoliko gost na samom odredištu nije zadovoljan stanjem smještajne jedinice, treba odmah po dolasku izvijestiti agenciju, odnosno reklamacije odmah iznosi vlasniku. Gost je obvezan surađivati s predstavnikom agencije i vlasnikom u dobroj namjeri da bi se uzroci nezadovoljstva uklonili. Ako je prigovor opravdan, te pružena usluga vlasnika nije zadovoljavajuća agencija će napraviti sve da gost dobije prihvatljivo rješenje koje odgovara uplaćenoj usluzi vlasniku. Agencija ili vlasnik ne smiju gostu kao zamjenski smještaj ponuditi uslugu manje vrijednosti. Ako gost na samome mjestu ne prihvati ponuđeno rješenje prigovora koje odgovara uplaćenoj usluzi, agencija nije dužna uvažiti naknadni prigovor.
  • Ako gost samoinicijativno napusti smještajnu jedinicu i pronađe drugi smještaj, te tako ne pruži priliku agenciji da riješi problem, onda gost nema pravo tražiti povrat novca niti uputiti tužbu za nadoknadom štete.
  • Najkasnije u roku od 8 dana poslije povratka s puta gost mora predati pisani prigovor (uz potpisano izvješće od vlasnika o situaciji i eventualne račune o prouzrokovanim troškovima) u agenciju, poslati e-mailom na adresu agencije Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. , ili poštom na adresu: Val Tours turistička agencija, Trg hrvatskih velikana 01, 23 210 Biograd na moru. Agencija se obvezuje riješiti prigovor u roku od 14 dana od dana primitka. Gost se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, sudske ustanove ili davanja informacije u medije dok organizator ne donese rješenje. Ovime se isključuje pravo gosta na naknadu neizravne štete. Nije li gost na mjestu događaja reklamirao neadekvatnu uslugu, odnosno ako je podnio pisani prigovor nakon isteka 8 dana poslije povratka s puta, agencija takav prigovor neće uvažiti.
  • Najviša nadoknada po prigovoru može doseći iznos reklamiranog dijela usluga, a ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos usluge. Ovime se isključuje pravo gosta na nadoknadu idealne štete.

12. Nadležnost suda

Nije li putnik zadovoljan kako je agencija riješila njegov prigovor, ima pravo na pokretanje sudskog postupka. U tom slučaju bit će nadležan Općinski sud u Biogradu na moru.

13. Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka

UVODNE ODREDBE

Val Tours putnička agencija pridaje posebnu pažnju zaštiti osobnih podataka svojh klijenata, u skladu s najboljom poslovnom praksom i važećim hrvatskim i europskim propisima, uključujući i Opću uredbu o zaštiti podataka (Uredba (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016.)

Cilj ove politike je pružiti svim zainteresiranim stranama sve potrebne informacije o načinu obrade i zaštite osobnih podataka i pravima koje klijenti u vezi obrade osobnih podataka imaju.

PODRUČJE PRIMJENE

Politika se primjenjuje na sve osobne podatke klijenata koje Val Tours putnička agencija prikuplja i obrađuje.

Klijentom se smatra osoba koja je od Val Tours putničke agencije zatražila uslugu ili ponudu za uslugu.

Osobni podatak je svaki podatak koji se odnosi na pojedinca čiji je identitet utvrđen ili se može utvrditi (Članak 4. Opće uredbe o zaštiti podataka).

Obrada podataka znači svaki postupak ili skup postupaka koji se obavljaju na osobnim podacima ili na skupovima osobnih podataka (Članak 4. Opće uredbe o zaštiti podataka).

NAČELA OBRADE OSOBNIH PODATAKA

Zakonita, poštena i transparentna obrada

Podatke obrađujemo u skladu s važećim zakonima koji se odnose na obradu osobnih podataka i u skladu s najboljom poslovnom praksom zaštite podataka.

Obrada u skladu sa svrhom prikupljanja podataka

Prikupljene podatke obrađujemo samo u skladu sa svrhom za koje su ti podaci prikupljeni.

Ograničenje količine podataka

Prikupljamo i obrađujemo samo one podatke koji su nužni za postizanje svrhe obrade.

Točnost podataka

Posebnu pažnju pridajemo točnosti prikupljenih podataka. Korisnik u svakom trenutku ima pravo uvida u podatke i ispravka svojih podataka.

Ograničavanje vremena obrade i čuvanja podataka

Podatke obrađujemo i čuvamo samo onoliko dugo koliko je potrebno za ispunjenje svrhe za koju su podaci prikupljeni ili koliko nalažu primjenjivi propisi, najmanje 5 godina.

Sigurnost osobnih podataka

Pridajemo najveću moguću pažnju sigurnosti osobnih podataka, uz interne sigurnosne procedure.

PRAVA KLIJENATA

U skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka, klijent ima sljedeća prava:

Pravo na pristup podacima

Klijent ima pravo dobiti potvrdu obrađujemo li njegove osobne podatke, te ako obrađujemo, ima pravo dobiti sljedeće informacije: informaciju o svrsi obrade, o kategoriji osobnih podataka koje obrađujemo, o primateljima ili kategorijama primatelja podataka koje obrađujemo, o predviđenom razdoblju u kojem će podaci biti pohranjeni ili kriterijima za utvrđivanje tog razdoblja, o pravu da zatraži ispravak, brisanje i ograničenje obrade podataka, o pravu na podnošenje tužbe nadzornom tijelu, , informacije o sustavu za automatizirano odlučivanje, poput izrade profila, o zaštitnim mjerama ako se podaci prenose u treću zemlju.

Pravo na ispravak i brisanje

Klijent ima pravo ishoditi ispravak netočnih podataka.

Klijent ima pravo ishoditi brisanje podataka, osim ako su podaci nužni za svrhu za koju su prikupljeni ili ih je potrebno čuvati prema važećim zakonskim propisima.

Val Tours ima obvezu obavijestiti klijenta o promjeni ili brisanju podataka napravljenih na zahtjev klijenta.

Pravo na ograničenje obrade

Klijent ima pravo ishoditi ograničenje obrade podataka, pod uvjetima definiranima u Općoj uredbi o zaštiti podataka.

Val Tours ima obvezu obavijestiti klijenta o ograničenju obrade napravljenom na zahtjev klijenta.

Pravo na prenosivost podataka

Klijent ima pravo zaprimiti podatke koje nam je dostavio u strukturiranom, uobičajenom i strojno čitljivom formatu, te ih prenijeti drugom voditelju obrade bez ograničenja.

Pravo na prigovor

Klijent ima u svakom trenutku pravo na prigovor na obradu osobnih podataka.

NAČIN PRIKUPLJANJA OSOBNIH PODATAKA

Podatke o svojim klijentima prikupljamo na sljedeće načine:

Prikupljanje podataka u poslovnici

Prilikom izrade rezervacije ili ponude, tražimo od korisnika osobne podatke potrebne za rezervaciju ili ponudu.

Korisnik svoje podatke može ostaviti osobno, ili u ime korisnika to može napraviti druga osoba, ili nam korisnik podatke može javiti telefonom ili mailom.

Prikupljanje podataka putem weba

Na našim web stranicama prilikom izrade rezervacije ili upita za ponudom, prikupljamo podatke potrebne za izradu rezervacije ili ponude.

Klijent nam podatke dostavlja putem obrasca na web stranicama.

Privola klijenta

Privola klijenta znači svako dobrovoljno, posebno, informirano i nedvosmisleno izražavanje želja ispitanika kojim on izjavom ili jasnom potvrdnom radnjom daje pristanak za obradu osobnih podataka koji se na njega odnose (Članak 4. Opće uredbe o zaštiti podataka).

Bez privole klijenta nikad nećemo upotrebljavati osobne podatke klijenta ni u kakve svrhe za koje je prema važećim propisima nužna privola.

VRSTE OSOBNIH PODATAKA KOJE PRIKUPLJAMO

Prikupljamo samo one podatke koji su nužni za izvršenje svrhe prikupljanja podataka i u skladu s važećim zakonskim propisima.

Podaci koje prikupljamo su: ime i prezime, broj telefona, poštansku adresu i e-mail adresu radi kontakta, lokacija, državljanstvo, spol, datum rođenja, broj putovnice ili drugog odgovarajućeg osobnog dokumenta tamo gdje je to potrebno radi izvršenja zakonskih obveza, podatke o sredstvu plaćanja.

SVRHA PRIKUPLJANJA OSOBNIH PODATAKA

Osobne podatke prikupljamo u sljedeće svrhe:

Radi izvršenja ugovora ili pripreme za izvršenje ugovora

Osobne podatke prikupljamo kako bismo mogli izvršiti uslugu prema klijentu ili kako bismo mogli napraviti ponudu za uslugu klijentu.

Radi obavještavanja korisnika o uslugama i proizvodima

Ako je klijent dao privolu, podatke klijenta možemo upotrebljavati kako bismo klijenta upoznali s našim uslugama i proizvodima koji mogu biti zanimljivi klijentu.

Za interne potrebe

Podatke klijenta čuvamo kako bismo zaštitili legitimne interese klijenta ili naše legitimne interese, a u skladu s važećim zakonskim propisima. To na primjer može uključivati čuvanje podataka klijenta kako bismo na najbolji način mogli odgovoriti na eventualne prigovore klijenata, upotrebu podataka klijenata radi sprječavanja, otkrivanja i procesuiranja zloupotreba na štetu klijenata ili Val Toursa, osiguravanja sigurnosti zaposlenika, klijenata, proizvoda i usluga Val Toursa, kreiranja usluga i ponuda koje odgovaraju potrebama i željama klijenata, osiguravanja vrhunskog korisničkog iskustva, personalizirane korisničke podrške, istraživanja i analize tržišta, optimizacije prodajnih kanala itd. Pravna osnova za obradu podataka u ove svrhe jest legitiman interes Val Toursa, osim kad su od tog interesa jači interes ili temeljna prava i slobode koje zahtijevaju zaštitu podataka klijenta i/ili pravna osnova zaštite ključnih interesa klijenta ili druge fizičke osobe. Iznimka su slučajevi kada je pravna osnova privola.

U svrhu ispunjenja zakonskih obveza

Na temelju pisanog zahtjeva utemeljenog na važećim propisima, Val Tours je nadležnim državnim tijelima (npr. sudovima, policiji, turističkoj inspekciji itd.) obvezan dostaviti ili omogućiti pristup određenim osobnim podacima klijenata.

Pravna osnova za obradu podataka u ove svrhe jest ispunjavanje zakonskih obveza Val Toursa.

PROSLJEĐIVANJE PODATAKA TREĆIM STRANAMA

Podatke klijenata prosljeđujemo trećim stranama u sljedećim slučajevima:

U svrhu izvršenja ugovora ili priprema za izvršenje ugovora s klijentom

Podatke prosljeđujemo trećoj strani kad je to potrebno da bismo klijentu pružili ugovorenu uslugu ili tražene informacije. To na primjer uključuje slanje podataka klijenta smještajnom objektu ili prijevozniku, kada je to potrebno da bi se izvršila usluga ili napravila ponuda za uslugu.

Kada je korisnik dao privolu

Podatke prosljeđujemo trećoj strani ako je to potrebno za svrhu za koju je korisnik dao izričitu privolu.

Kada za obavljanje pojedinih poslova angažiramo podizvođače

Ako za obavljanje pojedinih poslova angažiramo podizvođače kao izvršitelje obrade, u tom slučaju prosljeđujemo osobne podatke podizvođaču. Pritom koristimo podizvođače isključivo s prostora EU i ti podizvođači rade isključivo po nalogu Val Toursa i po ugovoru sklopljenom s Val Tours-om, što osigurava mjere zaštite podatka kao da podatke obrađuje Val Tours.

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

U svrhu zaštite osobnih podataka svojih klijenata koristimo najbolje poslovne prakse u području turizma i informacijsko-komunikacijskih tehnologija. Kontinuirano prilagođavamo naše interne procese kako bismo postigli optimalnu razinu zaštite osobnih podataka. Pritom koristimo različite organizacijske mjere i tehnička sredstva zaštite podataka korisnika od neovlaštenog uvida, promjene, gubitka, krađe ili druge zloupotrebe podataka.

KONTAKT

Klijent može ostvariti svoja prava iz Opće uredbe o zaštiti podataka podnošenjem zahtjeva na adresu elektroničke pošte Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..  Ako klijent sumnja na povredu svojih osobnih podataka, može poslati prijavu na adresu elektroničke pošte Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Klijent također može prijavu podnijeti Agenciji za zaštitu osobnih podataka.

Izmjene, dopune i prijelazne odredbe Politike

Politika stupa na snagu i počinje se primjenjivati na dan objave te je dostupna na internetskim stranicama i u poslovnici Val Toursa. O mogućim izmjenama i dopunama Politike klijenti će biti pravovremeno obaviješteni, uključujući i putem objave na internetskim stranicama. Pravo na prenosivost osobnih podataka, brisanje podataka i ograničenje obrade osobnih podataka klijent ima najkasnije od početka primjene Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka, tj. od 25. svibnja 2018. godine.

14. Zaštita privatnosti i korištenje kolačića

UGOVOR IZMEĐU KORISNIKA i Val Tours-a

Korištenjem ovih web stranica, odnosno bilo koje usluge na njima navedene, Vi prihvaćate uvjete korištenja i obavijesti koje se ovdje nalaze. Ako niste suglasni s uvjetima korištenja ne koristite ove stranice.


ZAŠTITA PRIVATNOSTI

Val Tours cijeni Vašu privatnost i zbog toga posluje prema sljedećim načelima:

Mi izričito navodimo kada su nam potrebni Vaši osobni podaci. Proslijeđujemo Vaše osobne podatke relevantnoj trećoj osobi koja je pružatelj usluge koju ste rezervirali i platili preko Val Tours-a. Također koristimo Vaše osobne podatke za obradu Vaših zahtjeva unutar Val Tours sustava i povremeno da bismo Vas obavijestili o novostima koje se tiču usluga ili samog Val Tours sustava.
Kako bismo uvijek imali Vaše točne podatke u trenutku kad trebate našu uslugu ili drugu informaciju, molimo da nas obavijestite ukoliko dođe do promjene u Vašim osobnim podacima ili ukoliko ste pogriješili pri unosu istih.

Ako uočite da Val Tours ne postupa prema ovim načelima ili imate bilo kakvu drugu primjedbu vezanu uz način poslovanja, obavijestite nas na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. i mi ćemo upotrijebiti sve ekonomski opravdane napore da istražimo i ispravimo problem što je prije moguće.

Val Tours web stranica koristi Google Analytics za potrebe remarketinga.

OGRANIČENJE NA OSOBNO, NEKOMERCIJALNO KORIŠTENJE

Ove web stranice namijenjene su korisnicima za osobno, nekomercijalno korištenje. Nije dozvoljeno mijenjati, kopirati, distribuirati, prikazivati, objavljivati ili na bilo koji drugi način prenositi ili prodavati bilo koju informaciju, uslugu ili proizvod koji se objavljuje na ovim stranicama.


VLASNIŠTVO

Sadržaji i formati na ovim web stranicama su vlasništvo putničke agencije Val Tours, Trg hrvatskih velikana 01, 23210 Biograd, Hrvatska.


OGRANIČAVANJE OD ODGOVORNOSTI

Informacije na ovim stranicama smatraju se ispravnima u trenutku unošenja. Svi podaci redovito će se pregledavati, a eventualne greške odmah uklanjati. Val Tours zadržava pravo promjene podataka na ovim stranicama bez posebnog upozorenja.


ZABRANJENO ILEGALNO KORIŠTENJE

Korištenjem ovih web stranica obvezujete se da informacije ovdje dobivene nećete koristiti u zabranjene ili ilegalne svrhe ili radnje.


LINKOVI NA STRANICE TREĆIH OSOBA

Ove stranice mogu sadržavati linkove na stranice drugih pravnih i fizičkih osoba. Ti linkovi su samo za Vašu informaciju, a Val Tours ne snosi odgovornost za točnost informacija ili sadržaj tih stranica.


PROMJENA OVIH UVJETA I DRUGIH UVJETA POSLOVANJA

Val Tours  zadržava pravo promjena ovih uvjeta korištenja web stranica i drugih uvjeta poslovanja. Promjene ne utječu na već izvršene i uplaćene rezervacije.


KORIŠTENJE  USLUGA Val Tours-a NA OVIM STRANICAMA

Svrha web stranica Val Tours-a je isključivo pomoći korisnicima da se informiraju o ponudi privatnih smještaja, aktivnosti i pratećih usluga, preko opisa i slika, i provjere slobodne termine iznajmljivanja, te da izvrše rezervaciju i uplatu. Upozoravamo Vas da za provedbu transakcija putem naših stranica morate biti punoljetni, te da ovime prihvaćate financijsku odgovornost za transakcije koje izvršite Vi osobno ili maloljetne osobe koje stanuju u Vašem kućanstvu. Odgovorni ste za nadzor nad maloljetnim osobama koje ovdje koriste Vaše podatke, te za istinitost i točnost podataka koje nam dajete za provedbu rezervacije ili financijske transakcije. U slučaju bilo kakve zloupotrebe ove stranice (upis lažne rezervacije ili sl.) bit će Vam onemogućen pristup našoj stranici.


KORIŠTENJE COOKIEJA NA www.val-tours.hr

Što je cookie? - Cookie je tekstna datoteka koju, kod prve posjete stranice, Vaš Web browser pohranjuje na Vaš hard-disk. Na taj način je omogućeno brže učitavanje već posjećenih stranica. Cookie ne sadržava nikakve osobne informacije, ali pomaže nama da Vam pružamo posebne usluge dok ste na Webu. 

Zašto se koriste cookieji? - Jedna od glavnih prednosti cookieja je ušteda vremena i lakša navigacija po stranicama, budući da cookie daje signal Web browseru da ste se vratili na stranicu koja je prethodno već bila učitana. Statističke informacije o posjećenosti određenih informacija na Webu se kreiraju pomoću cookieja, stoga imaju veliku važnost u prepoznavanju želja posjetitelja stranice, te prema tome nam pomažu u zadovoljavanju interesa i želja klijenata za određenim sadržajima na stranici. Ovdje primarnu ulogu ima analitika stranica Google Analytics, koja se isključivo koristi radi prikupljanja nužnih informacija o uspješnosti naših stranica na tržištu. 

Čemu napomena o cookijima? - Cookie je opcija koju Vam nudi Vaš Web browser. Većina Web browsera je podešena tako da automatski prihvaća cookieje, no ukoliko Vi to želite, možete promijeniti postavke svog browsera tako da odbija cookieje.

15. Napomena

Uplaćivanjem akontacije ili cjelokupnog iznosa aranžmana gost u cijelosti prihvaća ove Opće uvjete.